Bake to School: Spelling Bee Buzz
Valerie Bertinelli dan Duff Goldman membawa keseronokan dan keterujaan pertandingan mengeja ke dapur dengan meminta tujuh pembuat kek muda yang masih bertanding untuk membuat tart pertandingan ejaan dengan huruf yang diberikan di atasnya.