Bake to School: Spirit Day
Valerie Bertinelli dan Duff Goldman cabar pembuat kek muda membuat donat ikat-celup dan ais krim dengan dua pusaran rasa berbeza. Ada banyak warna, rasa dan keseronokan apabila empat pembuat kek muda bersaing untuk tiga tempat di finale.