Bake to School: Library Visit
Dalam cabaran ini, Valerie Bertinelli dan Duff Goldman mengambil inspirasi daripada perpustakaan dengan meminta pembuat kek muda menghasilkan pencuci mulut berbentuk buku. Mereka boleh buat apa-apa pencuci mulut, selagi ia kelihatan seperti buku!