Valerie Bertinelli dan Duff Goldman meminta sembilan pembuat kek muda yang masih tinggal untuk membuat pai mozek berwarna-warni yang diisi dengan kiub gelatin dalam inti pai berkrim. Mozek yang retak di bawah tekanan akan pulang.