Bake to School: Picture This
Hari bergambar! Valerie Bertinelli and Duff Goldman bertemu 12 pembuat kek muda yang membuat kek potret dengan foto boleh dimakan dan emoji khas menunjukkan hobi mereka. Jangan kelipkan mata, kerana pembuat kek muda yang paling tidak berjaya akan pulang.