Threesome in Paris
Pasangan antarabangsa dengan anjing mereka bergelut dalam pencarian rumah yang mampu dimiliki di Paris. Jangkaan yang tinggi, bajet yang rendah dan pasaran sewa yang kecil menjadi cabaran dalam pencarian rumah untuk mereka bertiga.