One Culture Shock to Another in Chiang Mai
Sebuah keluarga campuran budaya berempat meninggalkan pinggir bandar Florida untuk ke salah satu bandar terbesar Thailand. Seorang mahu kembali ke Chiang Mai dengan rumah tradisional Thai di pusat bandar, seorang lagi mahu rumah luas dengan laman besar.