Two Teenagers and Two Parents Take On Lisbon, Portugal
Sebuah keluarga Nashville ambil langkah besar berpindah ke Lisbon, Portugal bersama syarikat. Mereka memindahkan dua remaja, dua anjing dan dua kerjaya ke bandar Eropah yang sibuk, jadi penempatan semula mungkin lebih rumit daripada yang mereka jangka.