Mixing It Up in Mexico City
Sebuah keluarga dari Texas berpindah ke Bandar Mexico untuk jalinan kekeluargaan dan pendidikan antarabangsa anaknya. Dia ingin membuka restoran di Polanco, kawasan yang menjadi rebutan. Jadi, agak sukar untuk dapatkannya pada kos mampu milik.