A Love Affair With London
Seorang karyawan bebas industri televisyen dan filem mahu kembali ke London dan memulakan hidup baru. Dia bersedia untuk mulakan bab baru dan mungkin hubungan baru, tetapi dia perlu mencari tempat yang sesuai dengan keperluan dan peruntukannya.