Being British in Maidstone
Seorang lelaki Texas meyakinkan suaminya untuk beralih arah dan berpindah ke Maidstone, England. Mereka sedang mencari tempat yang cukup besar untuk menampung tiga anak mereka, tetapi perlu memahami perbezaan antara hartanah Texas dan Eropah.