Pasangan yang tinggalkan Detroit untuk berikan anak-anak mereka perspektif baru dalam hidup di Iceland. Mereka kecilkan hidup untuk berpindah, namun kerana pelancongan dan komuniti ekspatriat yang meningkat, sukar untuk mencari rumah yang sesuai.