A Forever-Moon in Auckland, New Zealand
Selepas tiba-tiba jatuh cinta dengan Auckland, pengantin baharu Chicago mengubah bulan madu mereka menjadi perpindahan tetap ke New Zealand. Namun, "bulan madu kekal" mereka mungkin berakhir sebelum ia bermula.