All Work and No Play in Hanoi, Vietnam
Pasangan muda ini ingin berpindah dari Bangkok demi kerjaya impian di Hanoi, Vietnam. Si suami mahu berada di pusat bandar untuk meneroka Hanoi dan peluangnya, tetapi dengan tempat kerjanya terletak jauh dari sana, si isteri mahu rumah yang lebih dekat.