A Legacy on the Line in Yucatan, Mexico
Impian lama untuk memiliki kompleks keluarga bergenerasi membuat pasangan ini berpindah dari Texas ke Semenanjung Yucatan Mexico. Si isteri membayangkan sebuah rumah tepi pantai yang indah, tetapi si suami mahu laman belakang luas.