Saying Aloha to Oahu
Sepasang suami isteri Virginia mahu jadikan destinasi percutian kegemaran mereka di Oahu sebagai rumah tetap mereka. Mereka mencari lokasi yang membolehkan mereka menjalani gaya hidup yang aktif, tetapi juga mahu ruang yang cukup untuk anak-anak melawat.