Creating a Garden of Eating on Maui
Sepasang tukang kebun dari New York ingin tukar hutan konkrit kepada hutan sebenar di Maui yang mereka boleh menanam pokok buah sendiri. Seorang berharap untuk meletakkan sentuhan sendiri dalam ubah suai rumah, manakala seorang lagi lebih suka rumah siap.