Unpacking for Good on Oahu
Sebuah keluarga tentera yang telah tinggal di lebih 15 negara jadikan Oahu rumah tetap mereka. Menyukai suasana bandar Honolulu, mereka cari rumah yang mempunyai ruang untuk seluruh keluarga tetapi boleh berjalan kaki ke pantai dan kedai-kedai tempatan.