Taking a Gamble on Kauai
Pasangan dari Las Vegas bermimpi untuk berpindah ke Kauai dan memutuskan untuk merebut hari itu. Mereka mencari kondominium yang bebas tekanan, tanpa kerumitan dan ada pemandangan di South Shore, tetapi memerlukan ruang untuk anjing mereka yang bertenaga.