A Dog's Paradise on Maui
Hendak lari dari musim sejuk Illinois, pasangan ini akan berpindah ke destinasi bulan madu mereka di pulau Maui yang indah. Mereka mencari apartmen dan tak keberatan melakukan pengubahsuaian, tetapi mesti ada ruang halaman yang cukup untuk anjing mereka.