Feeling Centered on Maui
Seorang jururawat yang bersemangat dari San Francisco bersedia untuk menjadikan Maui rumah baharunya. Tidak sabar untuk melayari dan melakukan yoga di pantai, dia sedang mencari rumah yang berhampiran pantai dan ada ruang luar untuk berhibur.