City Life Near the Beach in Honolulu
Seorang ibu tunggal dari New York City bersedia untuk memenuhi impiannya untuk tinggal dan bekerja di sebuah bandar di tepi pantai. Rakannya membantu mencari kondo di Honolulu dengan pemandangan dan ruang yang hebat untuk anak-anak datang melawat.