Seeking Sand in Kauai
Sepasang suami isteri Utah menyukai segala-galanya tentang Kauai dan telah memutuskan untuk menjadikannya rumah kekal mereka. Mereka sedang mencari kondo atau rumah tiga bilik tidur yang akan membawa mereka sedekat mungkin dengan pasir putih pulau itu.