Permanent Vacation on the Big Island
Pasangan WY yang bosan dengan musim sejuk yang panjang dan kabin bersedia untuk bercuti tetap di Big Island. Mereka menyukai suasana santai yang ditawarkan pulau itu dan mahu rumah dengan pemandangan indah yang cukup besar untuk menghiburkan tetamu.