An End to a Six-Year Search on Maui
Selepas mencari selama enam tahun, pasangan CA bersedia menukar trafik Silicon Valley untuk gaya hidup santai di Maui. Keutamaannya, pemandangan laut dan anjung, sementara berharap dapat mencari kolam supaya mereka boleh mempunyai anak peluncur.