The Secret Society Skeleton
Selepas menonton filem 16mm lama, seorang wartawan menjadi taasub untuk membongkar misteri kongsi gelap dan kerangka yang digunakan dalam ritual darahnya. Tetapi obsesi bertukar menjadi gila apabila dia dirasuk oleh kuasa jahat yang mengelilinginya.