The Devil's Cauldron
Apabila seorang jururawat menyentuh kawah yang pernah digunakan oleh pembunuh terkenal Ed Gein, dia dijangkiti oleh kejahatan yang melekat padanya dan memasuki ke dalam mimpi ngeri merentasi masa dan ruang.