Satanic Six String
Seorang remaja yang bermasalah terjumpa gitar lama semasa meneroka rumah ladang terbiar. Apabila dia memainkannya, budak lelaki itu mula melihat bayangan ngeri tentang pembunuh bersiri yang sudah mati mahu meneruskan amukannya dari seberang kubur.