Halloween Ritual Coffin
Seorang remaja mencuri keranda pada malam Halloween, tidak menyedari ia disumpah dengan kejahatan purba. Tiga dekad kemudian, budak lelaki itu telah menjadi seorang pembunuh bersiri yang terseksa yang bertekad untuk meleraikan sumpahan itu.