Tribal Statue Terror
Seorang pemandu penghantaran, dihantui masa lalunya dan berusaha menyara keluarganya yang semakin besar, bersetuju untuk mengangkut patung kayu satu puak merentas Amerika dengan bayaran yang besar. Perjalanannya berubah menjadi mimpi buruk.