Chair of the Beast
Selepas menyerang rumah sebuah keluarga, syaitan yang menakutkan merasuki anak bongsu dan mengambil sebuah kerusi goyang antik sebagai miliknya. Ibu bapa yang terdesak itu meminta bantuan seorang paderi tempatan untuk menyelamatkan jiwa budak itu.