Dollhouse of the Damned
Berharap untuk kembali rapat dengan anak perempuannya yang bermasalah, seorang duda membawa pulang sebuah rumah patung yang mengandungi rahsia yang mengerikan yang akan mengancam kewarasan dan kehidupan anak-anaknya.