Helter Skelter Station
Selepas menerima televisyen disumpah daripada Charles Manson, seorang pelajar kriminologi perlahan-lahan kehilangan kewarasannya. Bolehkah dia menahan tarikan gelap TV itu, atau adakah dia akan tumbang?