Hidden Gems in Idaho
Erin dan Michael meneroka Idaho, mencari rasa yang tidak dijangka dari seluruh dunia. Daripada makanan di Idaho hingga ke pastri Perancis dan tradisi Basque, mereka disambut oleh warga yang makanannya menghormati generasi masa lalu dan masa depan.