California: Citrus Country
Tiga ribu batu dari Maine, Erin melawat seorang cef di Los Angeles sebelum menuju ke Ojai untuk berkhemah di dusun oren tempat dia dan Michael menghayati dunia masakan sitrus dan rempah segar.