Texas: A Kiss of Smoke
Inilah barbeku! Erin dan Michael mengisi hati, perut dan pantri mereka ketika mereka berhenti di Texas untuk mengetahui betapa memasak dengan bahan-bahan mudah boleh menghasilkan rasa yang paling lazat.