Arizona: Fire & Spice
Erin memasak di atas api dengan bahan-bahan yang didapati dan hidangan yang tidak dijangka di saat dia menemui rasa padang pasir yang berani, berasap dan pedas. Cef berkongsi bahan-bahan asli dan makanan turun temurun.