Oregon: Wine Country
Erin dan Michael meneroka Willamette Valley yang terkenal di Oregon dan di situ Erin akhirnya mempelajari pasta buatan tangan. Di Maine, restoran sedang bersiap sedia untuk musim baru dan pekerja Erin menyertainya di negara wain untuk merasai wain baru.