Mom's Sand Wagon
Kadang-kadang anda mewarisi kereta hebat daripada ibu bapa anda dan kadang-kadang anda mendapat station wagon milik ibu. Fred dan Dave menunjukkan benda yang perlu dilakukan apabila anda tidak mendapat trak idaman anda.