Adventures in Mowverlanding
Fred dan Dave mencari pengembaraan darat dengan sekumpulan pencipta traktor rumput aneh dari Oregon's Gambler 500. Selepas mereka membina kenderaan bajet mereka, satu-satunya syarat ialah mereka perlu dapat memotong rumput apabila sampai ke destinasi.