The New Jeep Gladia-Tow Adventure
Fred dan Dave mengubah Jeep Gladiator baharu menjadi Gladia-Tow, trak tunda pengembaraan luar jalan yang dibina untuk menyelamatkan trak projek baharu. Kemudian mereka keluar untuk membawa balik sebuah trak Jeep lama yang terkambus di dalam hutan.