Tube Sock the Floating Jeep
Fred dan Dave telah memandu Jeep Wrangler Tube Sock 1997 mereka di bawah air, tetapi kini mereka mahu membuatnya terapung. Jeep itu mendapat 24 tayar mencari pelampung yang cukup untuk terapung di Sungai Susquehanna dan berlumba drag.