We Engine-Swap the Off-Roaderhome
Ketika Fred dan Dave mendapatkan Winnebago 1975 dan membina "Off-Roaderhome," ia tidak berfungsi dengan baik. Mereka akan menukar enjin kuasa kuda besar untuk melihat sama ada rumah motor besar ini boleh membuat pembakaran tayar seperti kereta biasa.