Day in Court
Timbalan seorang syerif yang bertukar menjadi pelakon mencapai tahap kemasyhuran baharu sebagai bailif dalam rancangan yang memenangi Emmy. Tembakan di rumahnya menyebabkan dia cedera dan isterinya mati.