Scripting a Murder
Pelawak Jim Jefferies menceritakan pengalamannya dengan seorang pelatih yang kelihatan seperti memiliki semuanya, kereta mewah, percutian eksotik dan wanita cantik. Tetapi pada Mei 2016, semuanya musnah.