Murder by Association
Selepas James Brown meninggal dunia pada Krismas 2006, beberapa suspek membunuh. Konspirasi itu berkembang dengan kematian menantunya Darren Lumar pada November 2008. Apabila detektif menggali masa lalu Lumar, kemungkinan motif menjadi tidak berkesudahan.