To Tell the Truth
Barisan watak-watak pelik - penulis hiburan, bintang pop, bekas Marin, dan penerbit muzik - mendapati diri mereka berada di sebuah apartmen. Polis menapis pembohongan dan separa benar untuk mendedahkan kejadian yang berlaku.