A Rising Star Shot Down
Tara Correa-McMullen baru berusia 15 tahun apabila dia berubah daripada berada di jalanan sukar di LA kepada berlakon bersama beberapa bintang terbesar Hollywood. Namun percintaan dengan orang yang salah menyingkirkannya selama-lamanya.