Brothers In Arms
Di Queens, detektif NYPD menemui mayat bertindik peluru yang disumbat di dalam but bagasi kereta. Mereka dengan cepat mendapati diri mereka tertarik dengan kisah persaudaraan yang gelap, tikam belakang dan pengkhianatan.