Bloody Valentine
Polis menghadapi kejutan Hari Valentine yang mengerikan apabila mayat penuh peluru ditemui di rumah keluarga. Suspek biasa semuanya ada alibi. Detektif mengikuti jejak rahsia, manipulasi dan pengkhianatan untuk mendapatkan kebenaran.